Pages

Saturday, June 26, 2010 at 11:55 AM Posted by budak senawang 0 Comments

Heh...mekasih sebab lawat blog aku. Ni posting yang julung2 kali. Sebab apa aku buat blog ni?...sebab aku takde diari. Nak tulis diari pun susah. Sekarang dah moden. Kita tulis blog je eh. Anyway...dengan ada blog nih, adalah aktiviti sikit. Taklaa makan ngan membuto yo jadik rutin harian.


Semoga dengan ado blog nih...dapat kito ambik mano yang baik. Yang tak baik...pi lempar jejauh. Jangan diikut. Kolak merano badan...

Itu jelah untuk salam perkenalan.

0 Responses so far.

Post a Comment

    About Me

    budak senawang
    Senawang, Negeri Sembilan, Malaysia
    Aku tinggal di Senawang, Seremban, Negeri Sembilan. Bujang di Senawang, dah kawin pun tinggal di Senawang. Nampaknya sampai sudah aku jadi....budak senawang!
    View my complete profile

    Followers